2 timmar

2011-07-11 @ 16:08:41
Slapp framför tv:en!
Det för vi stenhårt på idag, i alla fall till älsklingen kommer hem. Just nu började unga mördrar som jag tänkte kika på efter det får vi se om det är något annat bra. Ja det är som sagt ca 2 timmar kvar tills älsklingen kommer hem så det blir att fördriva tiden så gott det går!

Förresten kan säga att imorgon är Jon ledig och vi ska dra till Skansen för en hel dag där, på kvällen blir det Allsång på skansen! Gött, ska bli riktigt roligt. Tur jag är smart och tog med mitt andra objektiv 70-300 mm så kanske det blir lite bra bilder också om man står på långt avstånd. Vi hoppas på det. Visar er bilderna här på bloggen.
Nej men tv:en var det och unga mördar. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0