Sista inlägget för idag

2011-01-24 @ 22:43:37
Hej bloggläsare ^^
Jag ska nu skriva det sista inlägger för idag (eller det kommer ett litet till efter detta), ligger just nu i sängen med min lilla dator tänkte att jag måste ju faktiskt använda den lite då och då. Så det inte bara står på rummet som prynadsdator och samlar damm. Får bli ändring på detta, så jag börjar använda den mera.

Köpte ju den för att ha den i skolan, har inte haft med mig den en ända gång? jag köpte den också för att ta med denna hem istället för min stora dator när jag bara åker hem till ställdalen över helgen eller till någon annan plats för bara några dagar, och jag inte orkar släpa med den stora. För då är ju denna alldeles perfekt.

Nu ska jag i alla fall försöka sova, dock tror jag inte det kommer bli så svårt med tanke på att jag sov dåligt inatt och att det är typ världens skönaste sängar här på internatet. Så det ska nog inte bli något problem, imorgon är det skola som gäller börjar vid 8:50.




Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0