Handlar nytt

2011-01-16 @ 21:27:00
Hej!
Skrev ju att jag skulle till Willys för att handla en grej som jag tänkte visa er nu.
Det var nämligen såhär igår när vi var hemma hos Sofia så hade hon köpt denna och vi fick testa den och jag blev såld på den, därför vara jag bara tvungen att köpa den. Så har fått tipset på denna av en kompis :)

Det är en Lotion för håret, det ser ut som vanlig handkräm men du ska ha den i håret, känns sådär att smeta in det. Man applicerar den i torrt eller handukstorkat hår. Den gör håret mjukt och hjälper till att släta ut frissiga hårstrån, den skyddar även håret mot värme och UV-strålar.
Jag köpte som sagt min på Willys för 47:-

Jag kan säga att håret blir jätte mjukt sedan ska vi ju inte tala om vad gott den luktar! Det vill säga den luktar verkligen super gott! Så för dig som vill testa något nytt, så rekomenderar jag denna produkt.


inte så jätte bra bild, men den får duga

Trackback
RSS 2.0