Planering för vecka 1

2011-01-03 @ 21:54:38
Nytt år och vi fortsätter med planering för veckan, försöker hinna varje vecka men ibland glömmer jag och/eller har jag tråkiga veckor, inte så roligt med skola, skola, skola, skola osv...


Måndag: Skjussade Jon till station i Kopparberg, och sa hejdå till honom :(, vidare mot mamma´s jobb vid 11-tiden för att jobba och jobbade sedan till 16:00. Hem och laga mat sedan ta det lungt nu väntar jag på att mamma ska komma hem så man kan sova.
Tisdag: Jobba hos mamma, vet inte när jag börjar vet inte när jag slutar. På kvällen blir det att ta det lungt.
Onsdag: Kupolen tillsammans med Jonna, får se om man hittat något roligt i så fall kommer det bilder på bloggen. Annars blir det att ta det lungt på kvällen.
Torsdag: Mamma och P ska till stugan, så jag blir hemma själv. Jag ska städa mitt rum och fixa + tvätta ^^
Fredag: Åka upp till stugan? Hmm annars vet jag inte bara ta det lungt.
Lördag: Packa och åka till kyrkogården, 1 år sedan pappa gick bort idag ♥
Söndag: Åka tillbaka till Gamleby, jullovet är nu slut för denna gång. Ska försöka att komma iväg från Ställdalen runt 12-tiden! Så jag inte behöver åka så mycket i mörkret.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0