Min dag!

2011-01-30 @ 21:37:56
Hejhej!
Åkte ju imorse eller ja i förmiddags iväg och bowlade tillsammans med Sofia och Sarah, så tänkte bjuda på lite bilder därifrån. Var väldigt roligt, dock så kom jag sist. Det var roligt ändå.. Synd bara för när vi hade spelat klart så kom det massa barn (var någon av de som hade kalas) för då vart det disco bowling, var coolt. Så det blev lite bilder på det + en liten film (filmen går inte att lägga in nu, ni får den en annan dag).

  
  

Efter bowlingen åkte jag först till coop och handlade och sedan gick jag till statiol och handlade en hamburgare med pommes och en dricka. Åkte hemmåt. Det hade kunnat gått illa. för när jag kommer i "stora" rondellen i V-vik så kör jag och när jag är på väg att blicka att jag ska ut nästa så åkte alltså rätt över så kommer det en gubb jä*el och kör ut precis framför mig så jag får trycka på bomsen. Det är HAN som har väljningsplikt mot mig, det var han som skulle ha väntat på att jag hade kört förbi och han hade kunnat åkt bakom mig. Icke som nicke här har man bråttom så man måste åka ut precis före mig. Blev lite irriterad, men han körde vårdlöst också nästa rondell gasade han sig igenom. När vi kom up på e22 var han helt borta efter några sekunder han höll verkligen inte 100. Tråkigt att sådana människor ska ha körkort eller vara ute i trafiken över huvudtaget. Tänk på andra trafikanter också det är inte bara ni som är på vägen!!

När jag kom tillbaka till rummet på internatet hämtade jag dammsugaren och började städa mitt rum så dammsög och dammtorkade + att jag duschade mina blommor ^^ Så nu är det jätte fint här. Satt vid datorn en sväng sedan, tog det lungt. För ett tag sedan pluggade jag lite eller jag skrev klart en novell och rättade två andra så nu är dem inskickade och klara.

Nu tänkte jag kika på lite bloggar och kolla facebook lite, sen är det nog dags att sova. Imorgon är det måndag igen. Förrensten innan jag går och lägger mig kommer veckans planering in, den ser lite annorlunda ut denna vecka faktiskt. Inte bara skola, skola och skola..
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0