Lite segt går det

2011-01-12 @ 21:33:10

Ja bloggen går lite segt nu om jag ska vara ärlig, vet inte vad jag ska skriva om. Därför det inte blir så många inlägg per dag, men ska försöka bättra mig imorgon. Måste också försöka skriva klart sammanfattningen av 2010 (då snart hela januari har gått på 2011) men det kommer var så säkra på det :)

Jag funderar nu på att lägga mig i sängen och kolla på en film, och sedan sova. Om jag inte somnar till filmen. Imorgon är det skola som gäller mellan 10:10-16:15 och funderar faktiskt att gå ut på en promenad efter kvällsmaten imorgon så runt ca 18 tiden? Känner att jag behöver det, kanske tar med mig kameran också får se. Om jag nu orkar ut ;) Men ja mera uppdate imorgon, Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0