Hej hej :)

2011-01-27 @ 13:46:01

Jag har VO just nu, men har inget att göra så jag sitter och kollar på när några tjejer virkar. Lektionen slutar om ca en halv timme. Så ja det är väll bara vänta ett tag till :) Efter denna lektion har vi block, torsdagar är verkligen den tråkigaste dagen på hela veckan. Det är väll bara att kämpa sig igenom den. Som sagt slutar om 2,5 timmar. Då blir det först att äta kvällsmat, det bjuds på köttgryta med ris. Inte världens godaste men det går att äta sås och ris. Annars då så är det fredag i morgon, skönt med helg. Blir att ta det lungt. Har även lite läxor att fixa, och som ska skickas in senast söndag, bland annat har jag en novell som handlar om lycka. Nu är det bara 20 minuter kvar till lektionen är slut, vi ska upp till K2 för att se på film på block. Mer uppdate efter att jag har slutat det vill säga att det kommer bli mer uppdate runt 17-tiden :) Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0