Happy

2011-01-14 @ 15:51:26

Åh va glad jag är, helt plötsligt vart min helg fullbokad, och jag älskar´t!

Idag blir det att ta det lungt blir nog en film i kväll (jag som inte kollat på någon på hela veckan, skämtåsido) det är jag värd efter en vecka i skolan + att jag ska faktiskt göra lite Kemi, eller mest bara skriva in dem i ett word-dokument.

Imorgon ska jag tvinga mig ut på en promenad, tar med mig kameran också så det blir lite roligare. Så det blir alltså en fotorunda, bilder kommer visas i bloggen. Ska se om jag kan ta mig ner till havet och fotografera lite. Efter det blir det att åka till affären (om jag inte går förbi där) men det ligger på andra sidan byn. Så blir nog att ta bilen dit, hem ta det lungt göra i ordning sig för eftermiddagen/kvällen. Vid ca 16:00 åker jag från Gamleby mot Västervik för film/taco kväll hemma hos Sofia. Ska bli riktigt skoj!

Söndagen bjuder också på en sväng till Västervik denna gång också hem till Sofia, vi ska till djurskyddet. Så jag kan ta lite bilder till foto-uppgiften vi har tills på onsdag.

och mellan alla saker som jag planerat in ska jag även hinna med att:
- Dammsuga + städa rummet
- Leta på minst 10 bilder att visa på onsdag
- Skriva de tre sista delarna på sammanfattning av år 2010
- Blogga om annat
- Ta det lungt
- Komma på en idé till en novell som ska handla om kärlek, lycka och sorg.

men det gör jag var så säkra, okej kanske inte alla grejer men de mesta kommer jag i alla fall hinna. Är super glad att jag har planer i helgen!
skriver mera senare, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0