Gamleby

2011-01-09 @ 21:35:54
Hej!
Jag är tillbaka i Gamleby för x antal timmar sedan, kom hit ungefär vid 16-tiden. Men kom inte in på rummet förrens vid typ halv 5 då jag spårang fram och tillbaka till bilen för att bära in alla saker. Eller ja där ljög jag jag sprang INTE för är typ skridskobana på hela skolan, inge roligt.

Annars så har jag hunnit möblera om, packat upp alla grejer, duschat, bäddat rent i sängen. Så har vart väldigt effektiv får jag lov att säga, nu tänkte jag sätta upp lite bilder på väggen sen är der väll dags att typ sova? Kort dag imorgon, det är skönt. Jag har matte B och sedan media. Börjar vid 8:50 och slutar 14:00! :)

Så skriver mera imorgon, förresten har inte hunnit med skoter inlägget men slutar ju tidigt imorgon så ja jag skriver det då :)
Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0