Ett år sedan

2011-01-29 @ 13:00:00

Det var idag för ett år sedan, min pappasbegravning ägde rum!
En av det jobbigaste dagarna som jag har vart med om, jag bara stod framme vid din kista och grät, grät och grät. Jag kunde bara inte gå därifrån det gick inte bara stod där och kollade på alla blommorna och tänkte tillbaka på våra fina minnen tillsammans. Jag ville inte gå därifrån heller pga att jag ville inte lämna dig, jag ville vara kvar hos dig, jag ville inte att du skulle vara borta. Efter att tag gick jag mot utgången, helt tom och fylld av tårar.

Jag visste att jag inte lämnade dig, för du kommer föralltid vara med mig, vad som en händer. Just i den stunden kändes det inte som det men idag vet jag att du är med mig.

Jag älskar dig pappa du är världens bästa ängla pappa,
jag saknar dig något så otroligt mycket



Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0