Dejt med kudden!

2011-01-20 @ 23:36:16

Hej, jag ska nu dejta kudden eller jag gör det redan för ligger i sängen och skriver detta :) Jag har ju faktiskt sovmorgon i morgon börjar klockan 10.10 så det blir fika vid 9.50 det betyder ju att jag inte behöver gå upp förrän vid 9.00 det är härligt! Tänk när jag gick på gymnasiet då gick jag upp vid typ 6 på morgonen, eller ja det var det som var meningen men det slutade alltid med att jag gick upp ungefär 15 minuter (knappt det) innan jag skulle gå till bussen som också slutade med att jag sprang typ hela vägen till bussen men jag fick ändå stå och vänta i säkert 10 minuter innan bussen kom. Varje dag sa jag samma sak till mig själv "Emma imorgon måste du gå upp tidigare" men dagen efter var det ändå samma visa. Dag ut och dag in, att jag inte lärde mig? Hur jag kom in på detta vet jag inte, det blev lite kvälls prat.. Så tillbaka till verkligheten och det som händer nu.. På schemat i morgon har jag i alla fall 2 timmar kemi och 2 timmar matte, slutar vid 15-tiden, efter det blir det att vänta på mat det bjuds på tacos, ska bli riktigt gott :) och som vanligt till maten på dagen serveras det kaka till efterrätt får se vad det kan vara, alltid lika spännande :) Ska runda av detta med att säga god natt och vem vet, kanske hinner jag med ett inlägg innan jag går till skolan i morgon. Men det får vi helt enkelt se annars blir det när jag slutat skolan vid 15-tiden som jag skrev! Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0