Dag 7/25 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

2011-01-27 @ 21:33:17
Sjunde dagen

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon:
Om jag fick en miljon så det första jag skulle göra då är att boka en lång resa på sisodär 2-4 veckor till något varmt land och bara koppla av, sola och bada och göra det som faller en in. Skulle även bjuda med mig i alla fall min mamma och kanske någon mera. Jag skulle köpa en massa nya kläder, skor och allt sådant. Hade skönt lite av pengarna till välgörenhet som rädda barnen, canerfonden, hjärt och lung fonden och allt va de heter. hade även lagt undan en stor summa så jag har för framtiden. Vad skulle jag mer göra? Jo jag skulle ha köpt en ny systemkamera, och en massa objektiv med mera!

Annars så vet jag inte vad jag skulle göra ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0