Dag 5/25 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

2011-01-25 @ 17:50:36
Femte dagen

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu:
Det jag mest behöver just nu är ett sportlov som jag får om typ 3,5 vecka. Att få komma hem till Ställdalen ett tag, umgås med familjen och kompisarna på hemma plan. Åh vad jag längtar.

Något annar jag behöver just nu är min pojkvän, visst han var här i helgen men jag saknar honom redan. Snart ses vi igen. ♥

En annan sak jag skulle vilja ha just nu är en falafel-rulle haha är riktigt sugen på det. Fast egentligen vill jag inte ha det nu för jag är mätt, men i helgen blir det att äta det! ;)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0