Dag 1/25 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

2011-01-21 @ 18:27:08

Första dagen

En bild på mig + 10 fakta om mig:

(Ända bilden jag hittade typ, lite gammal eller ja ungefär kankse ett halvår.
Nej jag har inte så långt hår, på bilden har jag löshår)

10 fakta om mig
1.
Jag heter Emma Ida Linnea Sjögren.
2. Jag bor i Gamleby på internat.
3. Pluggar på folkhögskola i smålandsskogarna.
4. Jag fyller 20 år, 5 maj, vilket innebär systemet.
5. När jag handlar måste jag ta upp pengar/kortet innan jag ställer mig i kassen.
6. Jag är otroligt kräsen på mat.
7. Jag har en underbar pojkvän.
8. Jag har förlorat min pappa, för lite mer än ett år sedan.
9. Jag älskar godis, kakor och sånt.
10. Jag älskar att fotografera allt mellan himmel och jord


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Malin - En musikblogg

Grattis :)

2011-01-22 @ 16:44:31
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Malin - En musikblogg

sv: Haha, okej x) Aja grattis i förskott :)

2011-01-23 @ 14:00:14
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0