Borde sova!

2011-01-17 @ 23:37:39

Precis som rubriken säger så borde jag sova nu, men gör jag det nej uppenbarligen inte då jag skriver detta. Ligger bara och vrider på mig och tänker på en massa saker både bra och dåliga saker. När jag tänker blir jag bara mer och mer fundersam och kan inte sluta tänka utan gräver mig djupare och djupare ner i mina tankar. Varför kommer alltid alla tankar och funderingar när man ska sova och när man måste sova? Förstår inte det riktigt.. Jag gör ett nytt försök till att sova och släppa tankarna för ett tag, vi får dock se hur det går. Det är inte bara det utan när man vet att man egentligen måste sova blir det ännu svårare att somna, man ligger och räknar hur många timmar man får sova, sådan är jag i alla fall. Jag måste räkna hur många timmar jag där sova innan det är dags att kliva upp. Lämna detta nu och slut ögonen och somna. Vi hörs i morgon. God natt, och sov så gott! Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: josephine

hej! allt bra idag ? :) kram

2011-01-18 @ 14:56:23
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0