8 januari

2011-01-08 @ 23:33:55

Denna dag har nu snart passerat, har gått med en klump i magen hela dagen. Hela dagen har dagen som var för ett år sedan bara spelats upp i huvudet gång på gång. Mer en vanligt.
Jag och mamma var på kvällen till kyrkogården och tände ett ljus, och en del tårar föll ner för mina kinder också, men det var skönt att gråta en skvätt.

Regnet började trilla neråt också, pappa jag tror det var du som grät.
jag vill bara säga att jag är vädligt glad och stolt att du är min pappa och jag är otroligt glad för dessa år vi fick och alla minnen jag har tillsammans med dig, de är guld värda
och vi ses på andra sidan

                                         24 mars 1950 - 8 januari 2010
                                                 du är älskad & saknad

en låt som spelades på din begravning

omkring tiggarn från Luossa

denna låt spelades också på din begravning


Stilla ro och nära


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0