Torsdag!

2011-02-17 @ 18:27:36
Imorgon är dagen med stort D här. Efter skolan blir det att åka hem, äntligen!
Ska bli super skönt, dock inge roligt att köra när det är så halt men det är bara att ta det försiktigt så ska det nog funka, ska ni se! Beräknas vara hemma vid ca 19:30-20:00.

Idag då, hade vi svenska i morse. Var jätte duktig och jobbade, satt knappt någonting vid facebook eller bloggen!
Sedan lunch efter det VO, och sist Block. Torsdagar är verkligen tråkiga kan jag upplysa er om. Ändå gick dagen hyffsat snabbt. Nu sitter jag här på mitt rum har burit ut två väskor i bilen, de andra str kvar här på rummet. Ska ta de imorgon. Annars blir det bara att ta det lungt resten av kvällen, ska ringa mamma också hade jag tänkt nu här snart. Hoppas hon svarar, men det ska hon väll göra.
Skriver mera senare!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0