Tisdag

2011-02-01 @ 22:17:12
Hej! Jag har inte orkat blogga så mycket idag, så dett ablir ett kort inlägg. Jag känner mig bättre nu, bara hoppas jag inte kommer ligga vaken pga att jag håller på och svettas ihjäl såjag bara vill gå ut och rulla mig i snön eller att jag håller på och fryser ihjäl och jag helst av allt skulle vilja sitta i en bastu på högsta värmen. Jag vill ha ett mellanting!

Annars då var ute på en fotopromenad på kvällningen då jag skulle ta bilder på kvällen/natten så vid 18 tiden tog jag stativet i ena handen, kameran över axeln och fjärrutlösaren i andra handen och gick ut. Fick några bilden men visar er de imorgon innan jag drar till skolan (om jag har internet) annars får ni se dem på kvällen. De ska nämligen bryta strömmen från ca 9:30 och några timmar frammåt. Det återstår att se om det finns internet eller inte.. Annars har jag bara tagit det lungt idag, pluggat lite kemi har jag också gjort. Imorgon är det onsdag och onsdagar är den bästa dagen 3 timmar digitalt foto (Y)Inte nog med det det är glass med kolasås till efterrätt på lunchen.
Min onsdag kan inte bli bättre ^^ Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0