Time to sleep!

2011-02-23 @ 23:12:28

Ja det är nu dags att sova. Ligger ju redan i sängen, så det är bara stänga de blå (jag har inte ens blå ögon, har någon konstig färg typ grön/grå?) och dejta kudden :) Det blir att gå upp tidigt i morgon också ska dock inte jobba men jag måste skjutsa mamma till jobbet för jag måste låna bilen då min är på lagning :( Ska ju till tandläkaren vid 10 som jag redan skrivit. Så detta inlägg känns bara som en upprepning, men det får ni stå ut med :) Meningen med detta inlägg var egentligen bara för att jag tänkte säga godnatt. Jag bloggar antagligen i morgon när jag har skjutsa in mamma, och om det inte blir då så kommer det i alla fall minst 1 innan jag åker till tandläkaren. Puss och godnatt. Förresten får se vad jag drömmer om i natt de senaste två dagarna har jag drömt något.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0