Svenska!

2011-02-15 @ 14:33:55
Hej!
Sitter just nu och har svenska, men vi var bort till receptionen och tog oss lite gelehjärtan och gelehallon ^^ Mums, så nu har jag lite mer energi som jag ska lägga på att skriva om Marianne Greenwod. Skriver ju både om henne på median och svenskan. Blir lite tjatigt men det funkar.
Så nej plugga nu, så jag får någoting gjort! Slutar 16:15 så vid 16:30 blir det att äta mat. Idag var det makaronipudding, så det ska bli gott! Efter det blir det att gå upp på rummet och sedan göra fotouppgiften som är tills imorgon, får se ni kanske kan ta del av någon bild som jag tar i kväll här på bloggen!

Nu tillbaka till studierna, det som är det negativa med att ta med egen dator är att man gör så mycket annat som man inte borde göra. Som till exempelt facebook, msn, bloggen och sånt dära. Pluggandet åker åt sidan, hela tiden. Så nu ska jag ta tag i det så jag kommer någon vart!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0