Strömmen försvann

2011-02-02 @ 16:25:17
Hej!
Jaha imorse när jag fatktiskt hann att blogg så finns det inge ström och det vill säga inget internet (pga att de håller på och fixar med tvättstuga) därför blev det inget inlägg. Det är ju typiskt när man väl hinner ^^ Dock så visste jag att de skulle bryta strömmen men de hade sagt vid 9:30 och de hade fortfarande inte gjort det vid 9:50 när jag gick ner till fikat. Men när jag kom tillbaka hade de gjort det, de bröt strömmen eller ja vi fick tillbaka strömmen för cirka 5 timmarn..

Slut pratat om det, vi har ström nu och därför bloggar jag ^^ Jag ska snart gå ner till skolan igen 3:dje gången för idag. För att få lite mat i magen, är hungrig, för lunchen var inge god :(, Hoppas det är bättre nu, dock är det baconlåda, men troligtvis är det potatis också så får äta potatisen (Y) När jag kommer tillbaka så ska jag för det första kolla om jag kan ladda hem camera raw efter det så blir det typ att plugga resten av kvällen. Kemi står på plugg schemat. Okej kanske inte hela kvällen men en stor del av kvällen i alla fall.. Måste ju göra lite roliga saker också, som att slö-surfa runt på internet. Om det nu är kul?

Nej mat var det nu, vi hörs senare! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0