Sista februari

2011-02-28 @ 22:47:52
Hej!
Det är idag sista februari imorgon när vi slår upp ögonen så är det första mars. Vart tog februari månad vägen?
Det är läskigt att det går så fort tycker ja, men endå kanske skönt? Aja, vi går mog ljusare och varmare tider. Jag tycker snön borde smälta snart, så det kan bli lite vår. Tänk va härligt det vore. Vill i alla fall inte ha någon mera snö, nu räcker det.

Just nu väntar jag på att big brother ska sluta (som det gör vid 23) så de lägger ut det på internet så att jag kan kolla på dagens avsnitt ^^ Om jag inte väntar tills imorgon, får se hur jag göra. Skola imorgon i alla fall.

Vid 13 kommer Lars Ohly till skolan, och ska prata. Det är två tillfällen ett vid 13 då jag ska gå och ja självklart en massa andra också sedan ett vid 14.

godnatt.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0