Planering inför vecka 8

2011-02-20 @ 19:34:21
Måndag: Vid klockan 14 ska jag besikta min bil uppe i Ludvika, så åker här ifrån vid cirka 13-tiden. Innan blir det att ta det lungt och så. Eftermiddagen består i av att jag och mamma ska hämta Ted på dagis och vara barnvakt. Kommer väll hem vid ca halv 12 tiden på kvällen/natten.. Blir att sova direkt man kommer hem.
Tisdag: Jag ska jobba hos mamma idag.
Onsdag: Vet inte vad som händer men kanske umgås med kompisar eller så blir det att jobba hos mamma.
Torsdag: Om jag inte jobbar på ons blir det att jobba idag, ska dock till tandläkaren vid 10 men får jobba före/efter.
Fredag: Bara ta det lungt!
Lördag: Ta det lungt börja packa, eller ja packa det mesta..
Söndag: Bära ut allt i bilen, sedan föröska härifrån vid ca 9-10 tiden. In på Marieberg innan jag åker vidare mot Gamleby.

+ att jag ska hinna hälsa på faster, K&M och lite så! Men det ska nog hinnas med ska ni se ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0