Planering för vecka 7

2011-02-14 @ 19:09:58
Måndag: Alla hjärtans dag ♥
Dagen har spenderas i skolan, med matte och media. Till efterrätt fick vi faktiskt pepparkakshjärtan, mums. Utanför stod det en stor skål med gelehjärtan och gelehallon. Det går inte att hålla sig därifrån ^^ Gott var det. Nu efter skolan har jag bara tagit det lungt och försökt överleva kylan, helt otroligt va kallt det är på mitt rum :(
Förresten vi har fått ännu mera snö :( jag vill inte ha snö, jag vill ha bar mark. Vid ca 19:30-tiden ska jag dra mig neråt mot byn eller ja lite tidigare får jag nog gå ut. Ska hämta Anni vid bussen ca 20:15 men innan dess ska jag in på affären en sväng..
Tisdag: Skola, mellan 8:50-16:15. Kemi på morgonen, sedan håltimme. Lunch, media och sista två timmarna har jag svenska. Där vi tillsammans med andra svenska grupperna ska börja på ett novell projekt.. Blir sedan att äta kvällsmat för att sedan gå upp på rummet och ta det lungt.. Måste också fixa fotouppgiften, som är tills på onsdag.
Onsdag: Sovmorgon börjar klockan 13:00. Så blir väll att gå upp vid ca 9-tiden för att göra sig i ordning för fika vid 9:50 efter det blir det att gå upp och dammsuga + dammtorka på rummet. Vänta på mat som är 12:15 slutar dagen vid 16:15. Förresten så ska vi vara på fotoskolan, och fotografera. Ska bli jätte roligt! Kvällsmat vid 16:30 och efter det blir det att packa lite smått.
Torsdag: Sovmorgon innan skolan eller när jag går till skolan så ska jag även ta med mig lite saker och lägga i bilen, det vill säga det jag ska ta med hem. Börjar klockan 10:10 men innan det så är det fika 9:50-10:10 med svenska, lunch VO, block. Slutar klockan 16:15. Kvällsmat, sedan hem och packa allt för morgondagens hemfärd. Kanske också springer ut med någon väska beror lite på..
Fredag: ÄNTLIGEN FREDAG!!
Idag åker jag hem till Ställdalen, åker härifrån vid ca 15:30. Så beräknas komma hem runt ca 20-tiden. Åh va härligt att komma hem igen. Det är inte heller bara för en helg utan en hel vecka!! Då vi har sportlov vecka 8 :D
Blir typ efter skolan att gå till rummet, ta det sista ut i bilen. Skicka sms till E och sedan åka!
Lördag: Vet inte vad som händer! Jag är i alla fall hemma i Ställdalen :)
Söndag: Inget planerat ännu!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0