Planerar

2011-02-10 @ 18:39:40
Jag sitter och planerar min kväll!
Jag funderar på om jag ska packa lite eller om jag först ska gå in och duscha och packa efteråt. Som det ser ut nu så lutar det nog åt att först duscha och sedan packa lite. Hinner ju packa det mesta imorgon, men jag kan ju börja lite smått ^^

Ikväll innan jag ska sova så ska jag fortsätta kolla på Alice i underlandet som jag började kolla på igår kväll men orkade man kolla en halv timme. Sen var jag för trött för att se vidare så får helt enkelt fortsätta idag..

Det jag även skulle behöva hinna med idag är att röja upp bland kläderna på mitt rum, min stol är helt överfylld med kläder så får ta tag i det, så jag på söndag när jag kommer hem från Stockholm mötts av en fint och städat rum. I stället för ett rum där det ser ut som att en tornado eller en bomb salgit ner. Det är ju alltid trevligt att komma hem till ett städat och fint rum. När vi endå är inne på mitt rum, så måste jag även vattna blommorna. Inte gjort det sedan, hmm kommer inte ihåg när jag gjorde det sist så det kan nog vara ide att göra det..

Nu in i duschen, skriver mera senare!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0