Objektiv

2011-02-17 @ 20:56:39

Hejhej!
Sitter och kollar runt på internet efter ett nytt objektiv till min systemkamera, men vad ska man välja?
finns jätte många som jag inte skulle tacka nej till..det är ju det vissa är ju så otroligt dyra.
Varför ska dem vara det, det kan man fundera på.

Det finns två som jag skulle vilja beställa tillsammans skulle de kosta ca 2300:-
de objektiven jag vill ha är dessa:



Ett fast 50mm, kostar 995:-



Ett telezoom 70-300mm, kostar 1368:-


Det blir helt enkelt att fundera på lovet om man ska beställa eller inte, skulle jätte gärna vilja ha lite nya objektiv. Så man kan utveckla, sedan ska jag i sommar fotografera på ett bröllop och då kan jag inte ha det objektivet jag har nu ett 18-55mm. Eller kan, kan jag väll men blir inte lika bra bilder!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Madde

Dom där objektiven har jag! :) Dom är toppen!

Är det Susannas bröllop du ska fota?

2011-02-18 @ 16:37:32

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0