Min mini-pc

2011-02-11 @ 22:58:49

Hej!
Måste bara säga att i sådana hära lägen är jag glad att jag köpte en mini-pc för att den är lätt och smidig att ha med sig. Det är toppen på bussar, tåg (jag menar jag som åker det så ofra...not) men de gånger jag gör det så är det toppen. Var kanske därför jag köpte den? Eller?
Nej ska jag vara helt ärlig så var det ett rent impulsköp, tänkte inte alls igenom det utan på mindre än typ 1 timme hade jag kikat på lite olika datorer, ringt till mamma, lagt en dator i kundvagnen och klickat på klar. Så var en dator på väg hem till mig? Onödigt, ja. Eller kanske inte egentligen, har ju faktiskt börjat använda den mera än vad jag gjort sen jag köpte den. Så nu har jag ju faktiskt den med mig till skolan och så, ja jag får ju ut lite mera av den än att den ska stå som en prynadssak på mitt rum ^^

och det är ju positivt ^^ och om jag inte hade haft den hade ni inte fått uppdate från min bussresa ;)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0