Lördag

2011-02-26 @ 22:01:13
Hej hallå
Det är sista dagen som jag är hemma för denna gång. Eller ja är ju hemma en stund imorgon också, men åker ju vid ca 10 tiden så blir inte hemma så länge! Ska gå på Marieberg ett tag, åker därifrån vid ca 13 tiden. Så beräknas att vara i Gamleby runt 18 tiden..

Då blir det typ att plugga, packa upp och bädda rent i sängen. Sova vid ca 23-tiden. Skola dagen efter, skönt egentligen att komma tillbaka. Dock hade jag ju inte tackat nej till att vara hemma ett tag till då, menmen! Snart lov igen, eller ja om ett par veckor.

Nej jag ska nu gå in och packa, så jag inte behöver packa så mycket imorgon. Skriver lite mera senare
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0