jaha?

2011-02-08 @ 22:33:07
Bara för att jag ska att denna dag hade gått lite saktare än gårdagen. Så bara sprang bara klockan iväg och den är nu snart halv 11? När, och hur blev den det så fort? Ett mysterium..

Imorgon är det onsdag bästa dagen på hela veckan. Pga att vi har digitalt foto då i 3 timmar. Mellan 13-16:15 innan det så ska jag för det första gå upp vid sisodär 9-tiden. För att göra i ordning mig. Gå till skolan för fika vid 9:50 och efter fikat så åker jag tillsammans med Anni in till Västervik. För att sedan vara tillbaka till skolan innan lunch 12:15. Efter skolan blir det att ta det lungt och fixa med lite olika saker. Avsluta kvällen med en film kanske? Vi får se.. Nu ska jag i alla fall inta sängen för att sova. Vi hörs imorgon. vet inte riktigt när jag bloggar. Det får vi helt enkelt se. Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0