I skolan

2011-02-03 @ 12:17:59
Hej!
Jag har svenska just nu men snart är det dags för lite mat i magen, är otroligt hungrig. Synd bara att det inte är någon god mat, så det får bli lite sallad och typ potatis.. Efter lunch bär det av med buss in till Västervik för att vara med på det dära kärnkraftsövningen, ska bli intressant!

Får se när man kommer hem igen, det stod att det skulle hålla på några timmar. Det ska bli intressant och roligt att få vara med på något sånt hära. Den stora frågan är ju bara vad ska vi göra? Det återstår att se :)

Nu mat, efter det till rummet och lämna alla saker. Det vill säga datorn och block. Efter det blir det att vänta på bussen som kommer och hämtar oss..


Mera uppdate ikväll, förresten så ska jag stänga mig ute från omvärlden det vill säga allt som har med datorer, mobiler och annat som hör till elektroniken. För att plugga på kemi, som sagt prov imorgon!
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: khangkheng´s

hoppas allt är bra med dig? :)

2011-02-03 @ 13:13:30
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0