Hur lyckas man?

2011-02-10 @ 21:14:30



Jo, det är enkelt..
Först måste du heta Emma Ida Linnea Sjögren, sedan måste du också försöka öppna en tandborste?
Haha ja exakt skulle öppna en tandborste som låg i en sådan dära kartong eller med "kartong" bakpå och med hårdplast fram på. Försöker med sax och allt sedan drar jag och då händer detta ^^

Det värsta av allt är att det är mitt på knogen och det gör ont när jag böjer.
Dock inte så alvarigt men irriterad att jag jämt ska göra mig illa av mina 10 fingrar är det tre fingrar jag har ärr på, haha lite klantingt!
Mitt mål innan jag dör är att ha ett ärr på alla fingrar...eller inte


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0