Hej då Gamleby om ett par timmar...

2011-02-18 @ 09:49:12
Ja om några timmar åker jag hemmåt mot Ställdalen för att tillbringa ett sportlov på hemmaplan. Jag har en massa att göra, så ja blir nog fullt upp men ska självklart också vila. Det vill säga ladda om batterina!

Men nu är det fika i skolan, så ska ta sista väskan och ställa den i bilen för att sedan fika. Efter det är det två timmar kemi som väntar, sedan lunch och efter det två timmar matte b. Slutar vid ca 15:00 så vi (3 andra som också ska åka med) planerar att åka härifrån vid ca halv 4. Så detta blir sista inlägget jag gör innan jag åker. Skriver när jag har kommit hem till Ställdalen, vid ca 20:00 tiden i kväll. Kika in då! PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0