HAHA

2011-02-11 @ 22:46:19

Kan berätta lite roliga saker, nu när jag inte har så mycket att göra!

För det första jag hade på mig ett par leggings från nelly de med spets under eller va man ska säga. Kanske inte de bästa leggingsarna att ta när man ska vänta på bussen ute i typ -6 i ca 1 timme. Men det fixade jag med hjälp av att ta på mig ett par till leggings som jag hade med mig i väskan. Haha så det gjorde jag  medans jag stod och väntade på bussen.

och för det andra...

... En kille som också stod och väntade på bussen, ha hade upp sin mobiltelefon efter ett tag tog jag upp min (han hade lagt ner den) och skulle kolla vad klockan var. Efter ett tag att killen frågar:
- Do you know what time it is?
 jag svarar då:
- Twenty

Till svar får jag då:
- Then it should be here soon. 
- Yes.


Nu till det roliga om ni inte redan upptäckt det.. Haha vadå twenty? HAHAHAHA vad fick jag det ifrån? Hmm det kan man fundera på. Känns som jag måste börja plugga engelska igen, jag vill göra om A kursen. För engelska är ett otroligt bra språk att kunna, och som det känns nu så har jag tappat mycket av att inte läsa det på snart 4 år, helt sjukt. Så nu har jag bestämt mig för att på nästa folkhögskola som jag gå på är ett krav på att man kan läsa engelska där för då ska jag verkligen göra det!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0