God natt.

2011-02-26 @ 02:06:54

Nu ska jag sova var tvungen att kolla på senaste avsnittet av big brother, det gick på tv 11 nu mellan 00.55-01.55. Hmm, jag är nog lite beroende. Blir så när man börjar kolla då vill man ju se fortsättningen också. Så jag kommer nog kolla på alla avsnitten :) då har jag ju något att göra på kvällarna. Men nej det ska bli roligt och följa programmet och se vem som vinner! Klockan är nu ca 02.00 så det är dags att dejta kudden och vänta på john blund :) jag skriver väll ett inlägg eller så i morgon när jag vaknar och vi har ätit frukost och sånt :) puss och god natt .PS. jag börjar få ont i halsen, har varken tid eller ork för att vara sjuk. Så jag hoppas bara att du är falskt alarm att en förkylning är på ingång .DS.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0