Fredagsmyyyys

2011-02-25 @ 12:17:29

Hejhej!
Det är återigen fredag och jag har nu vart hemma i Ställdalen i en vecka nu. Åh va skönt det vore om man skulle åka hem idag i stället och ha lov veckan som kommer nu. Så är inte fallet nu är det typ 9 veckor? eller nått sånt tills det är lov igen. Påsklov vecka 17 men vi är lediga på torsdag och fredag vecka 16 så jag åker hem på onsdag vecka 16. Det betyder att det blir 10 hela dagar hemma och två halv dagar den dagen jag kommer hem och den dagen jag åker tillbaka! Det ska bli skönt längtar redan till det lovet ^^

Funderar lite på vad jag ska göra, eller jag tänkte ta fram lite skolböcker för att plugga. Funderar på att först att sjunga lite singstar, det var super länge sen jag gjorde det. Så jag ska passa på när man är hemma och ensam hemma, haha. Så får det bli efter det blir det att PLUGGA
vi hörs senare, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0