Fredag - HEMMA

2011-02-18 @ 23:43:05
Hej!
Nu har jag landat, jag är hemma i Ställdalen igen.. Det enda jag saknar just nu är sängen på mitt rum på internatet, det måste typ vara världens skönaste säng, jag lovar er!!

Menmen, nog pratat om det. Hem resan gick bra, släppte av två stycken vid station i Örebro och en andra efter vägen innan Kopparberg (ja hon bodde där, släppte inte bara av henne sådär mitt på vägen)

Skolan idag har vart otroligt seeeeeg, har nog aldrig vart med om en fredag som har gått så långsamt som denna. Kemin satt vi i bibblan och läste, eller ja mer "läste" satt och pratade och lite sånt.. Lunchen var väll sådär.. Efter det 2 timmar matte utan lärare. Eller va två lärare som var och kollade närvaron när vi började och sa hej då när vi skulle sluta ca 2 timmar efter de var där första gången ^^ Så ja det resulterade att jag knappt gjorde ett tag, eller ja jag tror jag gjorde ETT tal. Behövde ju hjälp men ingen som kunde hjälpa mig.. Så får ta tag i det efter lovet.. men efter mycket väntande och kollande på klockan ca 1242893 ggr så slog äntligen klockan 15:00, och vi slutade för dagen. DET ÄR NU SPORTLOV

Gick upp på mitt rum packade det sista och gick ut till bilen med allt, skickade sms till de som skulle åka med, och en stund senare var alla väskor packade och vi drog iväg hemmåt. Var hemma vid ca 20:00 tiden.
Och vad har jag då gjort i tre snart 4 timmar hemma?
Jo det första gjorde var typ att fixa lite mat, dock så glömde jag salta på spagettin, typiskt. Det possitiva var att jag kom på det ungefär när jag hade ätit hälften, + att jag åt en vitlöksbaugette till. Efter det åt jag morötter och dipp. Vet ni hur det var? Och min söta mamma hade fixat klart allting så morötterna var skalade och skurna och dippen var vispad och klar! Jätt skönt :)

Nu måste jag inta sänge ska upp vid ca 7 tiden imorgon, för vid 8:45 ska jag ta saaben upp till Nitten för att tillbringa dagen utomhus genom att kolla på rally, jag lovar det kommer komma bilder i morgon kväll. Dock så blir det inte med systemkameran utan med vanliga kompaktkameran. Det är ju bilder det också ^^
Nu ska jag avrunda, förlåt för ett inlägg utan bilder och en massa text. Det blev tyvärr så idag.
Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0