Ett år och en månad

2011-02-08 @ 21:43:19

Tiden går otroligt fort, det är helt sjukt!
jag vill inte att det ska gå så fort, så snälla en pausknapp så jag hinner andas och tänka

Ett år och en månad har du nu vart borta. Kan inte hjälpa det men måste får skriva av mig ibland. Jag pratar kanske inte om dig varje dag, men ni alla ska veta att VARJE dag verkligen varje dag tänker på dig.
jag tänker tillbaka på de åren vi fick tillsammans, och vad roligt vi hade.
Så mycket du betyder för mig, lika mycket då som nu. Du är fortfarande min pappa, och jag är otroligt glad att jag är din dotter. Det är bara det att nu är du min ängla pappa och jag är fortfarande din dotter. Det kan inget eller ingen ta ifrån mig.

emellanåt så rinner det tårar för mina kinder, det finns så mycket jag vill berätta för dig
du försvann från mig alldeles för tidigt!

Du är älskad och saknad pappa, av många!


24 mars 1950 - 8 januari 2010
vila i frid


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0