En vecka sedan

2011-02-05 @ 15:36:05
För en vecka så svimmade jag ju i duschen, jag tror jag ramlade ner när jag satt på toalettlocket. Dock vet jag inte det då det är helt svart och jag kommer inte alls ihåg vad som hände knappt. Jag slog i alla fall i mitt knä (som jag visade i DETTA inlägg, dock gör bilen inte sig rättvis det var verkligen helt lila/blått) tror även att jag slog i käkbenet för gör ont där. Nu såhär en vecka efter tänkte jag visa er hur mitt blåmärke ser ut idag, det har blivit bättre men det är fortfarande kvar och om det gör ont? JA det gör det, dock inte lika mycket i början kunde jag inte strycka på det men det kan jag nu...



som sagt bilden gör sig inte rättvis, var verkligen blått/lila, ännu värre efter någon dag

NU



Så det kan gå, men det är ju bra att blåmärket blir bättre. Ni skulle sett typ i mitten av veckan då var det helt sjukt det var verklgen super blått/lila och såg hemskt ut!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0