Dagens lista - Onsdag

2011-02-16 @ 21:04:29
Det var väldigt länge sedan som jag la upp
en dagens lista får bättra mig på det.

Dagens låt:
 Sonja Aldén & Shirley Clamp - Du är allt.
Dagens dusch: För ett tag sedan kanske två timmar. Dock fanns det knappt nå varmvatten eller något tryck på vattnet. Så höll mer eller mindre på att frysa ihjäl!
Dagens frisyr: Inbakad fläta.
Dagens smink: Som vanligt, puder och så.
Dagens kläder: Jeansleggings, linne och tjocktröja.
Dagens händelse: Att vi var i fotostudion på Fotoskolan!
Dagens planer: Den är snart slut men ja blir om npgon timme att sova. Innan dess blir det att ta det lungt här framför datorn, funderar på om jag ska packa lite mera också, men vet inte vad jag ska packa. Så får nog fortsätta imorogn.
Dagens vill ha: FREEEEDAG! För då åker jag hem till Ställdalen ♥ dags för sportlov i en vecka!
Dagens saknad: Jag saknar Jon, och alla på hemmaplan.
Dagens tråkigaste: Att jag har tråkigt, skulle behöva packa men vet inte vad jag ska ha med mig.
Dagens måste: Har inga måsten idag, eller jo egentligen packa. Men det är bara onsdag så det är inte ett måste!
Dagens dricka: Vatten & lingondricka
Dagens köp: Blinkers/varselljus till min bil, från Biltema..
Dagens mat: Förs i morse fm-fika, en smörgås och lingondricka. Mat fanns 6 olika saker att välja mellan så tog pizza, stektpotatis och makaronipudding samt till efterrrätt var det chokladmousse, sjukt gott! Även där drack jag lingondricka. Till kvällsmat bjöds det på korv och mos och gissa vad jag drack, ja precis lingondricka!
Dagens mående: Jo det är bra, kan det vara bättre när det börjar närma sig hemgång? Knappast, thihi!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0