Dagens att göra 6/2-11

2011-02-06 @ 11:37:14

På schemat idag står det en hel del saker faktiskt, så måste snart ta tag i det och beta av
listan så jag är klar med allt tills jag ska sova. Så här ser min söndags lista ut:

  • Åka in till Västervik.
    - Gå på stan.
    - Åka till ÖoB.
    - Äta något, typ hamburgare eller nått.
  • Städa rummet, det vill säga dammsuga, dammtorka och vattna blommor.
  • Blogga.
    - Sista delen av sumeringen av 2010.
    - Planering för kommande vecka.
  • Beställa biljetter till Stockholm. Åker ju dit nu till helgen som kommer fredag-söndag.
  • Fotografera skugga.
  • Kolla på filmen en kärlekshistoria. (till median)
  • Ta det lungt och ladda för en ny vecka i skolan!

Tror det var allt, i alla fall som jag kommer på just för tillfället. Som sagt det är bara börja med listan, det första jag ska göra är Västervik! Vi hörs när jag kommer hem.
Vi får se ikväll vad jag hunnit med och vad jag inte har hunnit..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0