Dagarna rullar på...

2011-02-09 @ 19:13:54
...ändå känns det som det aldrig blir fredag!

Fast det är det om 2 dagar. Så om nästan exakt 2 dagar sitter jag på en buss på väg till Sthlm. Åhh, vad jag längtar, det ska bli så roligt. Att få komma iväg ett tag från Gamleby, jag säger inte att jag inte trivs här för det gör jag. Det är ju skönt att komma iväg lite grann och det bästa är ju att jag..
Imorgon blir det att packa eller ska idag ta frem väska och lite sånt, haha redan i måndags ville jag packa. Kände att det kanske var i tidigaste lagret ;)

Förresten innan skolan idag var jag in till Västervik en snabbis, ensam shopping är trevligt! Med mig hem fick jag tre par trosor och en bh :)

Skriver mera senare. 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0