Dag 23/25 - En låt som får mig att gråta.

2011-02-12 @ 12:00:00
Tjugotredje dagen

En låt som får mig att gråta:
Det finns många låtar som faktiskt får mig att gråta, bland annat olika låtar som har spelats på begravningar
- Stilla ro och nära
- Bridge over trouble water
- Tears in heaven

Det är de låtar jag kommer på just nu, finns säkert flera. Men det var några i alla fall.
Tycker låtarna ovan är väldigt fina, men sorliga. Sedan blir de mer sorliga när jag kopplar de till begravning. Så ja det är nog därför jag gråter till dem. Ändå kan jag sätta mig och lyssna på den, för att gråta en skvätt eller bara för att de är fina.. Dock så ska jag säga att jag gråter ju inte varje gång jag hör dem, men de flesta gångerna, kommer det någon tår rullandes ner för mina kinder..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0