Planering inför vecka 49

2011-12-04 @ 16:08:46
Måndag: Skola som vanligt mellan 8:30-12:30. När J har slutat ska vi åka till Hedmyrs en sväng och handla, senare på kvällen ska vi ha lucia möte och efter det blir det att plugga eftersom att vi har prov på onsdag.
Tisdag: Skola mellan 8:30-14-40. På kvällen blir det att plugga.
Onsdag: Skola mellan 8:30-15:50 dock har jag ju håltimme mellan ca 9:50-13:10. Får se vad somhänder på kvällen.
Torsdag: Friluftsliv, blir lite förberedelser inför vinteraktiviteter.
Fredag: Friluftsliv, har inte en aning om vad som händer. På kvällen vet jag i alla fall att jag och J ska gå på Sanna Nielsen som kommer till Grebbestads kyrka för lite julmusik och hennes egna låtar (bilder kommer). Ska blir riktigt roligt!
Lördag: Ta det lungt, jag och J ska äta pizza på hertigen bland annat.
Söndag: Slapp söndag, tagga inför sista veckan i skolan innan jullovet!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0