Sista natten

2011-08-22 @ 22:36:31
Hejhej!
I natt sover jag sista natten här hemma, för ett tag framöver då jag nu bostätter mig i Grebbestad under ca 1 år. Jag och mamma tar husvagnen neråt i morgon åker dock inte till Grebbestad då utan vet inte riktigt vart vi ska ^^ men deråt i alla fall mot Grebbestad hållet. På torsdag eller fredag åker vi till Grebbestad då kommer även min bil ner då P åker ner med den. Vi hämtar nycklarna på fredag (kom på att jag har packat ner det pappret där det står när man får hämta de, DRYGT! får skicka ett mejl till de) sen är det bara att packa in alla saker på rummet och få i ordning.

När jag är på plats i skolan och så och har börjat skolan, kommer det komma upp en ny kategori som heter "Grebbestad fhsk" till dess det vill säga nu under veckan kommer inläggen att hamna under kategorin "Mini-semester" (dock kan undantag ske!)

Nu dags att sova lär upp vid ca 8 imorgon för att hinna allt som vi ska innan vi åker.
Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0