Plenering för vecka 33

2011-08-16 @ 12:47:01
Måndag: Denna dag har redan passerat, det vi gjorde var att bland annat åka och hämta husvagenen i Nitten, tvätta husvagnen och mammas bil. Sedan på kvällen var vi uppe på vinden ett tag och rensade.
Tisdag: Jag ska snart gå upp på vinden och sortera det sista, ta med mig en kartong ner och packa ner saker från mitt rum. Senare kommer J för att kolla på rören och ikväll kommer O och kollar på huset.
Onsdag: PACKA, PACKA, PACKA! Ska ringa till mormor också på förmiddagen. På fm/kvällen kanske jag ska vara med P&E. Packa båda bilarna med skräp som ska till tippen.
Torsdag: Packa det sista bör vara så gott som klar idag! När mamma slutar jobba åker jag in ill Kopparberg först ska vi sälja guld sedan till tippen. Sedan troligtvis vidare till Silverhöjden och såga ved.
Fredag: Måste gå upp vid typ 7, klockan 8:10 ska jag vara vid tandläkaren i Kopparberg för att sätta dit mitt tandsmycke. Hem igen packa min bil med saker som jag ska ha med mig till Grebbestad. Mormor hämtar mig sedan åker vi till Örebro där jag ska ta tåget som går 12:56 är framme i Stockholm klockan 15:00. Då blir det att åka till slussen för att sedan gå på båten då jag och Jon ska på kryssning.
Lördag: Kommer hem från kryssningen vid ca 16:00 tiden, hem sen vet jag inte vad vi ska göra ^^
Söndag: Hel dag i Sthlm vad vi ska hitta på återstår att se, mitt tåg går hem klockan 19:00. Mamma hämtar mig i Örebro vid 21-tiden..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0