Kvällen, natten och morgonen!

2011-08-12 @ 23:24:56
Dags att berätta va jag har varit ute på för äventyr ;)
Har sms bloggat ett par gånger under gårdagen, både på kvällen, natten och på morgonen. Så ni som följt med vet lite vad jag har gjort. Men lovade i något inlägg att jag skulle visa bilder och självklart ska jag göra det. Det kommer längre ned i detta inlägg.


På väg ut till platsen vi var tilldelade



Solnedgång ute på sjön när vi kollade kräftburarna och åkte runt och tittade runt sjön lite, sedan kom månen fram. Kvällen bjöd på fullmåne.


grillade fläskfilé och jag grillade marshmallow!


Soluppgång vid klockan 5:00 på morgonen efter att ha sovit 3 timmar under vindskyddet


Kräftor


Vid halv 7 ca på morgonen åkte vi ut igen och kollade burarna


Det var kräftpremiären det, mamma och Peter är fortfarande kvar och kommer hem tillbaka i morgon. Jag själv ska faktiskt fortsätta packa lite allt möjligt nu och tänkte även packa till Stockholm (dit jag ska om 6 dagar) men lättare att packa ner allt då då jag måste ha kläder dit så kan lika gärna packa det nu ^^

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: belsas / elsa

Fina bilder! :D

2011-08-14 @ 19:23:40
URL: http://belsas.blogg.se/
Postat av: belsas / elsa

SV: NP! :)

2011-08-14 @ 21:51:40
URL: http://belsas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0