Grebbestad - nya skolan

2011-08-25 @ 00:03:00
Hej Hej!
Jag och mamma åkte idag från Säffle och vidare mot Grebbestad där vi just nu befinner oss. Som för övrigt är min bostadsort under 1 år framöver. Mycket fint här nere faktiskt. Jag och mamma var och kollade runt vid skolan lite idag när vi hade ställt upp husvagnen och fixat. Ser bra ut tycker jag allt! Så nu vill jag ha nyckeln så man får se vilket rum man får, hoppas ju att får ett "stort" när vi kikade in genom fönstrena så såg vi att vissa hade en liten hall och vissa hade inte. Jag hoppas jag får hall, och vissa hade mindre garderober än andra rum. Så vi hoppas på bra rum! om typ 2 dagar får jag veta..



Måste bara säga att på Duse camping som vi sov på första natten träffade vi två väldigt trevliga människor som vi tillbringade kvällen med, men prat och skratt. Fick även en liten guidad tur på campingen inte alltid man får det!

Trackback
RSS 2.0