Gamla mobilbilder

2011-08-10 @ 23:45:36
Eftersom jag för ett tag sedan skulle lägga upp lite mobilbilder, men jag då inte hittade SD kortet som jag sätter i det lilla minnneskortet som man har i telefonen så blev det inga bilder. Men nu av en slump när jag tog fram min lilla kamera och laddaren så låg det ju där. Så därför tänkte jag visa er lite gamla mobil bilder (kan hända att jag lagt upp någon av dessa tidigare) men några nya finns det också!


En dag i mars när jag satt på tåget till Stockholm, skådade jag denna solnedgången i fönstret


Sarahs får, saknar det. Så söta :)


Bild 1: Utsikt vid Unos torn i Västervik.
Bild 2: Hlften av varje på Åhmans, västerviks special.


Bild 1: En dag när jag väntade på Swebus som skulle ta mig till Stockholm, väldigt fint väder.
Bild 2: I slutet av terminen var det Bal i Västervik som jag var på tillsammans med Sofia, träffade även Sarah och hennes familj där.



Bild 1: I vänta på Sofia!
Bild 2: Utsikt från ett ställe där Sarah och hennes familj hade får.
Bild 3: Fåååååår!


Kanot tur i Gamleby viken tillsammans med Sofia och Sarah, på bilden syns campingplatsen i Gamleby.


Bild 1: På Pizza hut med Mamma.
Bild 2: I Ludvika och åt med Mamma.


Bild 1: På tåget från Stockholm till Örebro.
Bild 2: Utsikt från tåget.



På väg till Nitten, molnet som sticker upp vid trädtopparna ser ut som en hund som sitter med ryggen.



Övre raden
Bild 1: På väg in till P stuga, hej skogsväg!
Bild 2: På väg tillbaka ut från P stuga.

Nedre raden
Bild 1: Grillplatsen i Nitten.
Bild 2:
Utsikt i Nitten


Det var ett antal bilder från mobilen vissa har jag nog som sagt visat men några är nya.
Blev en bildbomb i detta inlägg!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0