En och en annan lek!

2011-08-05 @ 23:58:17
Hej hej!
Ligger just nu i sängen kom för ca 1 timme hem från K&M där vi var sammlade ett antal som ska på bröllopet imorgon! Det var trevligt grillade korv och drack saft. Det blev också en och en annan lek. Det börjart bli dags att sova men innan dess ska jag tömma alla 3 minneskort på bilder. Så att de är tomma tills imorgon då dagen med stort D är här!

Så ja vi lär gå upp vid runt 8 tiden så vi hinner göra oss klara. Får se om jag hinner skriva något inlägg innan vi åker iväg, ska föröska göra det annars blir det kanske ett inlägg när vi kommer hem (beroende på villken tid det blir)  men ett litet inlägg ska jag nog hinna med! Puss och kram

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0