Effektiva Emma

2011-08-11 @ 13:47:34
Hejhej!
Jag gick upp vid ca halv 10 imorse klädde på mig och satte upp håret i en toffs och drog på lite mascara.Käkade frukost samtidigt som jag satt och zappa runt på tv:en. Upp och borsta tänderna. Bytte kläder igen (dagens outfit kommer senare) satte mig i bilen och åkte till Linde.

Kom till Linde ca 20 minuter senare, kommer inte ihåg va klockan var. Parkerade bilen och gick till arbetsförmedlingen/skatteverket tog en ö lapp där stod det 44 och på siffervisaren stod det 36. Jippi tänkte jag, men under hela tiden som jag satt där bytte de aldrig nummer utan kom ut en och frågade vart man skulle sa att jag skulle ha personbevis. En kille var före mig när han var klar var det min tur, tog bara några minuter sedan var jag ute med två till papper i handen. Gick till Synsam där min moster jobbar och pratade med henne. Efter ett tag gick jag tillbaka till bilen åkte mot Kopparberg in på KOpparhallen och postade breven för att sedan svänga förbi lådan där jag köpte deo och marshmellos (stavning?)

Det var min dag, men än är den inte slut. Ikväll/natt är det kräftfiske som gäller. Kommer upp ett par bilder under morgondagen. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0